OPŠTI USLOVI KORIŠĆENJA INTERNET SAJTA KAFASHOP®

Uslovi Korišćenja

PODACI KOMPANIJE

Uslovi Korišćenja

Naziv: www.KafaShop.rs
DARKO ŠĆEPANOVIĆ PR SUBOTICA
Adresa: KALNIČKA 2
E-mail:kafashop.rs@gmail.com
Telefon: +381 63 694 968
PIB: 113872375
Matični broj: 67148096
Šifra delatnosti: 47.91 - Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta
Transakcioni račun: OTP banka Srbija A.D.- Novi Sad
325-9500700205752-53
OTP banka Srbija A.D.- Novi Sad

Uslovi Korišćenja

Uslovi Korišćenja

NAČIN PORUČIVANJA

Uslovi Korišćenja

NAČIN PORUČIVANJA

Sve naše proizvode možete poručiti putem naše on-line prodavnice na adresi
www.KafaShop.rs, jednostavnim izborom odgovarajućeg proizvoda i njegove
količine, a zatim dodavanjem u Korpu. Nakon toga možete nastaviti dalju kupovinu izborom novih proizvoda ili preći na poručivanje i plaćanje. Detaljan opis procesa poručivanja možete pogledati na strani.

Uslovi Korišćenja

NAČIN PLAĆANJA

Sve poručene proizvode na našoj on-line prodavnici možete platiti na jedan od dva
načina:
Plaćanje pouzećem
Kod plaćanja pouzećem, ukupan iznos porudžbine ( vrednost pošiljke + troškove
dostave) plaćate kurirskoj službi prilikom prilikom preuzimanja pošiljke u gotovini
Plaćanje preko računa
Svoju porudžbinu možete platiti direktnom uplatom na račun 325-9500700205752-53,
uz obavezno navođenje odgovarajućeg poziva na broj narudžbe koji se generiše
prilikom poručivanja. Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj
pošti ili banci, ili putem Interneta ako imate web-banking.

NAČIN ISPORUKE

Dostava robe koju ste poručili obavlja se putem kurirske službe CITY EXPRESS
d.o.o. Beograd u roku od 12 do 48 sati od momenta poručivanja.
Sve narudžbe primljene radnim danom do 12:00 časova, dostavljaju se isti dan
kurirskoj službi.
U slučaju da je za određene artikle potrebno da čekate duže od navedenog roka,
obavestićemo Vas putem mejla ili na telefon koji ste ostavili prilikom poručivanja.
Pod radnim danom se podrazumevaju svi dani od ponedeljka do petka, osim u
slučajevima kada je praznik.
Subotom, nedeljom i praznicima roba se ne šalje.
Kurirska sužba isporučuje poručenu robu isključivo radnim danima.
Ukoliko www.KafaShop.rs. nije u mogućnosti da dostavi odabrani proizvod, U
slučaju da je za određene artikle potrebno da čekate duže od navedenog roka,
obavestićemo Vas putem mejla ili na telefon koji ste ostavili prilikom
poručivanja.Kupac će biti kontaktiran korišćenjem kontakt podataka koji su navedeni
prilikom registracije.
Cena dostave zavisi od težine paketa i to obračunava kurirska služba.
Kurirska služba isporučuje robu do adrese, tj. ne unosi je u stambeni prostor.
Rok za reklamacije na eventualna oštećenja je 24h od trenutka prijema robe.
**Cenovnik dostave (ne važi za artikle koji se isporučuju pod posebnim uslovima):
Prema važećem cenovniku kurirske službe

Opšti Uslovi Korišćenja

Potvrat potpisane dokumentacije naplaćuje se dodatno 120,00 RSD sa PDV.
Troškove dostave plaćate zajedno sa proizvodima, a prilikom preuzimanja pošiljke
potrebno je potpisati adresnicu. U slučaju plaćanja pouzećem, plaćanje narudžbenice
vršite kuriru prilikom preuzimanja pošiljke.
Kurirska služba dostavlja pošiljke u periodu od 08:00h do 16:00h. Iznos troškova
dostave se računa na osnovu cenovnika kurirske službe.
Naša prodavnica zadržava pravo promene cena bez prethodne najave. Fotografije su
simbolične, ne odgovaramo za moguće greške.
Kupac je odgovoran za štetu koja nastane propuštanjem da preuzme robu koju mu je
poslao Prodavac u skladu sa ugovorom.
Pod štetom se podrazumeva oštećenje na robi, kao i troškovi koje Prodavac ima zbog
propuštanja Kupca da preuzme robu, kao što su: troškovi čuvanja, prepakivanja,
vraćanja robe i slično.

Opšti Uslovi Korišćenja internet sajta KAFASHOP®

Oštećenja prilikom isporuke paketa
Zbog politike kurirske službe City Express, paket nije moguće pregledati – otvarati
pre nego što se paket preuzme, plati i evidentira. Dakle možete zamoliti kurira da
sačeka da otvorite paket, ali pre toga ga morate preuzeti i platiti.
Ako ste kojim slučajem utvrdili da je prilikom transporta došlo do oštećenja ili odmah
na licu mesta recite kuriru da napravi zapisnik ili pozovite City Express Call centar.
Zapisnik je ključan momenat da bi se imao dokaz, odnosno da imamo pravo da
zahtevamo naknadu za eventulanu učinjenu štetu.
Ukoliko je sa paketom sve uredu ali ipak postoji neka greška ili oštećenje, javite nam
se na broj telefona naše firme ili nam pišite na kafashop.rs@gmail.com.
Oštećenja možete prijaviti u roku od najviše 3 dana od datuma preuzimanja paketa!

Opšti Uslovi Korišćenja
Zamena
Kupac može da zatraži zamenu u roku od 14 dana od dana prijema robe. U slučaju
zamene, roba se zajedno sa popunjenim Obrascem za zamenu, dostavlja Prodavcu, i u
tom slučaju troškove zamene snosi Kupac.
U slučaju zamene Kupac je u obavezi da robu vrati u originalnoj ambalaži, bez
oštećenja i tragova korišćenja. U suprotnom, Prodavac nije u obavezi da obavi
zamenu.

Opšti Uslovi Korišćenja internet sajta KAFASHOP®

REKLAMACIJE

DARKO ŠĆEPANOVIĆ PR SUBOTICA garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi
proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu i na
pojedinačnom proizvodu.
DARKO ŠĆEPANOVIĆ PR SUBOTICA poštuje zakon o zaštiti potrošača i garantuje
sledeće rokove:
14 dana – imate pravo da se predomislite ukoliko ste naručili robu preko Interneta
8 dana – rok u kome prodavac mora da odgovari na reklamaciju od dana prijema
reklamacije
15 dana – rok za rešavanje reklamacije od dana prijema reklamacije

30 dana – rok u kome je prodavac dužan da vam izvrši uslugu ili isporuku robe od
dana zaključenja ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih
prostorija, osim ako nije nešto drugo ugovoreno

Opšti Uslovi Korišćenja
Kupac je dužan da sačuva račun koji je dobio elektronskim putem i originalnu
ambalažu. Račun dobijen prilikom online kupovine jedini je dokument sa kojima
kupac može ostvariti svoja prava.
DARKO ŠĆEPANOVIĆ PR SUBOTICA u garantnom roku, o svom trošku
obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz
nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama
kvaliiteta proizvoda.
U slučaju neizvršenja ove obaveze, DARKO ŠĆEPANOVIĆ PR SUBOTICA će
zameniti proizvod novim ili vratiti novac.
Sve reklamacije nastale u slučaju nesaobraznosti kupljene robe regulisane su
Zakonom o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS”, br. 62/2014). Potrošač je fizičko lice
koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj
poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti (Član 5. Stav 1).
DARKO ŠĆEPANOVIĆ PR SUBOTICA sklapanjem ugovora sa potrošačem prihvata
sve obaveze iz tog zakona uz svu profesionalnu pažnju usmerenu ka potrošaču.
U slučaju potrebe za reklamacijom u vezi sa saobraznosti kupljene robe potrebno je
robu doneti ili poslati poštom na adresu DARKO ŠĆEPANOVIĆ PR SUBOTICA,
24000 Subotica, Kalnička 2, Telefon: 063 694 968
Kupac gubi pravo na reklamaciju ako se kvar izazove:

*oštećenjem koja su nastala zbog nemarnog rukovanja
*oštećenjem nastalim zbog mehaničkog udarca od strane kupca ili treće osobe

Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost kupca je da izvrši pregled
proizvoda i da ukaže na eventualna mehanička oštećenja (pročitati način isporuke).

Opšti Uslovi Korišćenja internet sajta KAFASHOP®

PRAVA POTROŠAČA PRILIKOM KUPOVINE PREKO INTERNETA
Prava potrošača prilikom kupovine preko interneta
Obaveštavamo vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br.
62/2014 i 6/2016 – dr. zakon), u daljem tekstu: Zakon, kupovina preko naše prodajne
internet stranice www.KafaShop.rs smatra prodajom na daljinu.
U slučaju prodaje na daljinu prodavac je dužan da u pisanoj formi kupcu dostavi:
-obrazac za odustanak

-obaveštenje o prodavcu, pravu potrošača na odustanak od ugovora i dužnosti
prodavca i kupca
u slučaju realizacije prava na odustanak
-primerak ugovora o prodaji potpisanog od strane prodavca.

Opšti Uslovi Korišćenja
U slučaju kupovine na daljinu prodavac nije dužan da kupcu izda fiskalni račun, a u
skladu sa članom 2. stav 1. tačka 1) Uredbe o određivanju delatnosti kod čijeg
obavljanja ne postoji obaveza evidentiranja prometa preko fiskalne kase („Službeni
glasnik RS“, br. 61/10, 101/10,
94/11, 83/12, 59/13, 100/14), već sva prava potrošač može ostvariti na osnovu
ugovora o prodaji na daljinu.
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra
potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih
potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku
od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica
koga je kupac odredio, a nije prevoznik.

Opšti Uslovi Korišćenja
Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata
trgovcu. Izjava o odustanku mora biti svojeručno potpisana.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od
dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je
poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Troškove povraćaja robe u slučaju
odustanka snosi kupac.
Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i, po mogućnosti, u originalnoj
ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva,
itd.).
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac
odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog
rukovanja proizvodom, tj. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost
proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan,
odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda,
karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili
oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti
vraćen na njegov trošak.
Povrat robe – Raskid Ugovora
Kupac može izvršiti povrat robe, odnosno raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od
14 dana od dana prijema robe. U slučaju raskida Ugovora, Kupac je u obavezi da to
učini na Obrascu za raskid ugovora.
Izjava o raskidu Ugovora Proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Prodavcu i
smatra se blagovremenom ako je upućena u roku do 14 dana od dana prijema robe.
U slučaju raskida Ugovora Kupac je u obavezi da istu robu vrati u originalnoj
ambalaži, bez oštećenja i znakova da je roba korišćena. U suprotnom Prodavac nije u

obavezi da Kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene. Troškovi vraćanja robe
padaju na teret prodavca.Opšti Uslovi Korišćenja.
U slučaju raskida Ugovora od strane Kupca u navedenom roku, Prodavac je dužan da
Kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene u roku od 14 dana od dana prijema
jednostrane izjave Kupca o raskidu Ugovora, pod uslovom da je Kupac u navedenom
roku vratio robu Prodavcu u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i znakova da je roba
korišćena. U slučaju povrata robe u napred navedenom roku, kupcu će na račun koji je
naznačio u obrascu, biti vraćen novac, bez obzira na način na koji je kupac izvršio
plaćanje robe.

Opšti Uslovi Korišćenja internet sajta KAFASHOP®

Postupak reklamacije
Reklamacija u garantnom roku – Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku
obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz
nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama
kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će
popraviti pokvareni predmet, zameniti proizvod novim ili vratiti novac. U tom
slučaju, proizvod šaljete na našu adresu i mi snosimo troškove transporta. Posle isteka
zakonskog roka (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis i snosi
troškove slanja, primanja robe i popravke.
Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju
računa, ugovor o prodaji na daljinu ili bilo koji drugi dokaz o kupovini. Iako Zakon ne
predviđa obavezu da potrošač čuva ambalažu, niti je to uslov za rešavanje reklamacije
niti razlog za odbijanje
otklanjanja nesaobraznosti, naša preporuka je da ambalažu sačuvate radi obezbeđenja
sigurnijeg transporta robe u ovlašćeni servis.
Nakon što izjavite reklamaciju na jedan od predviđenih načina i dostavite dokaz o
kupovini dobićete pisanu ili elektronsku potvrdu kojom će vam biti potvrđen prijem
reklamacije, odnosno saopšten broj pod kojim je vaša reklamacija zavedena u
evidenciji primljenih reklamacija.
U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana
podnošenja reklamacije, odnosno u periodu od 30 dana od dana podnošenja
reklamacije ukoliko je u pitanju tehnička roba u skladu sa vašim zahtevom.
Pravo na reklamaciju potrošač gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja artiklom i
njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da
su vršene bilo kakve izmene od strane neovlašćenih lica. U ovom slučaju kupac snosi
sve troškove slanja i servisa.
Odustanak od kupovine
Ukoliko ste nakon preuzimanja robe utvrdili da Vam artikal ne odgovara ili iz bilo
kod drugog razloga želite da odustanete od kupovine, imate pravo na to ukoliko ste
kupovinu robe izvršili putem internet prodavnice www.KafaShop.rs. Nije moguć
odustanak ukoliko je poručeni artikal korišten ili neprikladno tretiran.

Opšti Uslovi Korišćenja internet sajta KAFASHOP®

POLITIKA PRIVATNOSTI
Poštovani korisnici ukoliko se interesujete za zaštitu podataka o ličnosti na našoj
internet stranici, ovaj odeljak je pravo mesto za vas!
Podaci o ličnosti su svi podaci koji se neposredno ili posredno odnose ili mogu da se
odnose na vas kao fizičko lice. Kao zakonski osnov koji uređuje zaštitu podataka i
uslove za obradu vaših podataka primenjujemo Zakon o zaštiti podataka o ličnosti
(„Sl. glasnik RS“, br. 87/2018), u daljem tekstu ,,Zakon”). U nastavku ćete pronaći
sve informacije o prirodi i obimu obrade vaših ličnih podataka od strane
www.KafaShop.rs DARKO ŠĆEPANOVIĆ PR SUBOTICA, KALNIČKA 2, 24000
Subotica, Matični broj: 67148096,Poreski br.: 113872375 , (u nastavku
„www.KafaShop.rs“ ili „mi“ ).
Opšti Uslovi Korišćenja internet sajta KAFASHOP®

1.0 Na koji način prikupljamo ili dobijamo Vaše lične podatke?
2.0 Koje podatke prikupljamo od Vas?
2.1 Kupovina/porudžbina u www.KafaShop.rs prodavnici/web sajtu
2.2 Kreiranje korisničkog naloga na www.KafaShop.rs sajtu
2.3 Kontaktiranje sa www.KafaShop.rs – razne vrste upita (kontakt e-mailom,
telefonom, putem društvenih mreža)
2.4 Marketinške svrhe – prijava za dobijanje obaveštenja o aktuelnoj ponudi i
promocijama – Newsletter
2.5 Promotivne radnje, nagradne igre, sponzorstva
2.6 Profilisanje
2.7 Poseta internet stranice
2.8 Korišćenje kolačića (cookies)
2.9 Google analitika
2.10 Društvene mreže
3.0 Ko ima pristup Vašim podacima?
4.0 Koliko dugo čuvamo Vaše podatke?
5.0 Da li ste u obavezi da nam dostavite Vaše podatke?
6.0 Koja prava imate kao lice na koje se podaci odnose?
7.0 Stupanje na snagu i izmene Politike prvatnosti
8.0 Na koji način prikupljamo ili dobijamo Vaše lične podatke?
Prikupljamo Vaše lične podatke kada je to relevantno za potrebe Vas kao potrošača,
ili za naše poslovanje (npr. kada kupujete i/ili naručujete proizvode i/ili usluge od nas,
kada se registrujete za slanje newsletter-a, kada kontaktirate naš korisnički servis,
kada popunjavate ankete za kupce ili nam date povratne informacije o našoj robi i
uslugama, itd.).
Informacije uglavnom dobijamo direktno od Vas, kada naručite određene proizvode
ili usluge, popunite određeni formular, ili kada prikupimo podatke putem
bezbednosnih kamera u maloprodajnim objektima.
Dalje u tekstu ćemo Vam objasniti svrhe obrada podataka, i osnove u Zakonu Vaše
lične podatke ćemo koristiti u marketinške svrhe, samo ako na to pristanete.
Sve vaše lične informacije tretiraju se kao poverljive, a www.KafaShop.rs i/ili naši
pouzdani partneri ih čuvaju na adekvatan način (za više informacija pogledajte
odeljak: Ko ima pristup Vašim podacima?).
Opšti Uslovi Korišćenja internet sajta KAFASHOP®

2. Koje podatke prikupljamo od Vas
2.1. Kupovina/porudžbina na www.KafaShop.rs web sajtu

www.KafaShop.rs DARKO ŠĆEPANOVIĆ PR SUBOTICA kao trgovac je po
samom Zakonu o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i
44/2018 – dr. zakon) ovlašćen da prikuplja podatke o svojim kupcima. Vaši podaci su
nam neophodni za zaključenje ugovora o prodaji na daljinu, kreiranje porudžbine, radi
ispunjenja obaveza iz ugovora o prodaji – realizaciji isporuke, naplate, prijema i
rešavanja reklamacija.
U procesu kupovine online potrebno je da unesete svoje podatke u predviđena polja
(ime, prezime, e-mail, broj telefona, adresu). Podatke prikupljene na ovaj način
koristimo isključivo radi izvršenja ugovora o prodaji, što obuhvata upravljanje i
praćenje porudžbina i komunikaciju sa Vama.
2.2. Kreiranje korisničkog naloga na www.KafaShop.rs sajtu
www.KafaShop.rs prikuplja i obrađuje Vaše podatke prilikom kreiranja korisničkog
naloga na www.KafaShop.rs sajtu. Podaci koje prikupljamo su ime, prezime, e-mail,
broj telefona, datum rođenja (ovaj podatak nije obavezan)
2.3. Kontaktiranje sa www.KafaShop.rs – om, različite vrste upita (kontakt e-mailom,
telefonom, putem društvenih mreža)
U zavisnosti od načina na koji ste stupili u kontakt sa nama kao i vrste upita, ti podaci
mogu obuhvatiti ime, prezime, broj telefona, adresu e-pošte, ostale informacije o
vama koje ste razmenili sa nama, a koje su u vezi sa Vašim upitom.
Podatke prikupljene na ovaj način možemo obrađivati u svrhe pružanja odgovora na
Vaše upite, za potrebe prikupljanja statističkih podataka i profilisanje, kako bi
unapredili naše poslovanje. Za potrebe statistike i profilisanja biće izvršena
anonimizacija, tako da nijedan podatak ne može biti doveden u vezi sa konkretnim
licem
2.4. Marketinške svrhe – prijava za dobijanje obaveštenja o aktuelnoj ponudi i
promocijama – Newsletter
Na našem sajtu, kao i prilikom registracije, www.KafaShop.rs će Vam ponuditi
uslugu slanja obaveštenja o aktuelnim ponudama i promocijama na mail i tom
prilikom treba da ostavite adresu e-pošte ako je u pitanju newsletter-a na mail.
Ako ste pristali da primate naša obaveštenja, koristimo vašu e-mail, za slanje
informacija o proizvodima, promocijama, nagradnim igrama, novostima i ponudama
prodavnica. Ove podatke čuvamo i obrađujemo u svrhu slanja obaveštenja o aktuelnoj
ponudi i promocijama.
Uz Vašu saglasnost, beležimo Vaše ponašanje kao korisnika naše internet stranice
www.KafaShop.rs i newslettera. Ocena ponašanja korisnika podrazumeva pre svega
podatke o odeljcima na kojima se zadržavate i na linkove, koje tamo koristite. Na taj
način kreiramo personalizovane korisničke profile sa Vašim ličnim podacima i/ili sa
podatkom o vašoj e-mail adresi kako bismo omogućili kreiranje reklamne ponude od
strane www.KafaShop.rs u obliku newslettera, on-site reklame i štampanog
materijala, prilagođene vašem ličnom interesovanju i time poboljšamo našu ponudu.
Vašu saglasnost za prijem obaveštenja o aktuelnoj ponudi i promocijama ili kreiranje
personalizovanih korisničkih profila možete da opozovete u svakom trenutku. Opoziv
pristanka ne utiče na dopuštenost obrade koja je vršena na osnovu pristanka pre
opoziva. To možete učiniti tako što ćete se npr. na našoj internet stranici odjaviti sa

liste za prijem obaveštenja. Link za odjavu možete naći ovde ili na kraju svakog
newslettera. Ukoliko opozovete pristanak, obrisaćemo vaše podatke.
Obaveštavamo vas da u slučaju da za slanje newslettera angažujemo eksterne partnere
i iz tog razloga im dostavimo Vaše lične podatke to će biti učinjeno u skladu sa
članom 45 Zakona o zaštiti podataka o ličnosti. Podaci će se čuvati dokle god ste Vi
saglasni.
2.5. Promotivne radnje, nagradne igre, sponzorstva
Za potrebe učestvovanja u nagradnim igrama, sponzorstva ili sprovođenja
promotivnih radnji, prikupljamo podatke, u skladu sa pravilima za svaku aktivnost
ponaosob. Napominjemo da nam je za prijavu učesnika uglavnom potrebno Vaše ime,
prezime, a u zavisnosti od slučaja i datum rođenja, adresa.
Pravni osnov je pristanak s obzirom da se prilikom prijave na konkurs, nagradnu igru
i sl. saglašavate sa pravilima koje organizator propiše.
2.6. Profilisanje
U slučajevima kada šaljemo ili prikazujemo obaveštenja ili sadržaj koji su
personalizovanog karaktera, možemo koristiti pojedine postupke koji su označeni kao
„profilisanje” (odnosno, bilo koji oblik automatizovanog procesa obrade ličnih
podataka koji se sastoji iz korišćenja prikupljenih podataka o ličnosti kako bismo
procenili određene lične aspekte koji su u vezi sa fizičkim licem, konkretno, da bismo
analizirali ili predvideli aspekte koji se tiču ličnih afiniteta konkretnog fizičkog lica,
njegovog interesovanja, ekonomskog položaja, ponašanja, lokacije, pouzdanosti ili
kretanja).
Na osnovu svoje analize, šaljemo ili prikazujemo obaveštenja i/ili sadržaj koji je
skrojen tačno prema vašim interesovanjima/potrebama.
Pravni osnov za gore pomenutu obradu podataka je pristanak.
2.7. Poseta internet stranice - Uslovi Korišćenja internet sajta KAFASHOP®
www.KafaShop.rs obrađuje Vaše podatke prilikom posete ove internet stranice i
drugih platformi. Tom prilikom se razmenjuju različiti podaci između Vašeg uređaja i
našeg servera, pri čemu može da se radi o podacima o ličnosti. Podaci prikupljeni na
taj način se, između ostalog, koriste za optimizaciju naše internet stranice ili u svrhu
prikazivanja reklama u pretraživaču Vašeg uređaja.
Prilikom posete naše internet stranice, pretraživač koji koristite na Vašem uređaju će
automatski i bez Vaše aktivnosti poslati na server naše internet stranice:
– IP adresu uređaja sa kog je poslat upit i koji ima pristup internetu,
– datum i vreme pristupa,
– ime i URL preuzete datoteke,
– internet stranicu/aplikaciju sa koje se pristupa (referrer URL),
– pretraživač koji koristite i, ako je potrebno, operativni sistem računara koji podržava
internet, kao i ime vašeg provajdera.
Navedene podatke server privremeno čuva u takozvanoj log datoteci u sledeće svrhe:
– obezbeđivanje uspostavljanja nesmetane veze,

– obezbeđivanje komfornog korišćenja naše internet stranice/aplikacije,
– procena bezbednosti i stabilnosti sistema.
Ukoliko ste u Vašem pretraživaču, u operativnom sistemu ili u drugim podešavanjima
Vašeg uređaja prihvatili tzv. geolokaciju, odnosno dali svoj pristanak, ovu funkciju
koristimo kako bismo vam ponudili individualne usluge na osnovu Vaše trenutne
lokacije (na primer, lokaciju najbliže prodavnice). Podatke o lokaciji obrađujemo
isključivo u navedenu svrhu.
Pravni osnov za obradu IP adrese je legitimni interes, koji proizlazi iz gore navede
svrhe obrade podataka, budući da je to tehnički uslov za funcionisanje sajta. Ove
podatke ne prenosimo trećim licima. Podaci se čuvaju privremeno i to za vreme
posete stranici, a zatim se automatski brišu. Nakon što napustite našu internet
stranicu, podaci o geolokaciji se brišu.
2.8. Korišćenje kolačića (cookies)Uslovi Korišćenja internet sajta KAFASHOP®
Na našoj internet stranici koristimo takozvane kolačiće. Kolačići su male datoteke
koje se čuvaju na Vašem uređaju (laptop, tablet, smartphone itd.) i to prilikom posete
naše internet stranice. Kolačići ne nanose štetu vašem uređaju, ne sadrže viruse,
trojance ili druge zlonamerne softvere. U kolačićima se čuvaju informacije koje se
dobijaju u vezi sa uređajem koji koristite. Međutim, to ne znači da smo upoznati sa
Vašim identitetom. S jedne strane, korišćenje kolačića služi da vam poseta internet
stranici bude prijatnija. Na primer, mi koristimo takozvane kolačiće sesije kako bismo
prepoznali da ste određene delove naše stranice već posetili ili da ste već prijavljeni
na svom korisničkom nalogu. Oni se automatski brišu nakon što napustite našu
internet stranicu. Pored toga, koristimo i privremene kolačiće koji se određeno vreme
skladište na vašem uređaju. Kada ponovo posetite našu internet stranicu, automatski
se prepoznaje da ste već bili na stranici i koja podešavanja ste postavili, tako da ove
radnje nećete morati da ponovite.
S druge strane, kolačiće koristimo kako bismo statistički evidentirali korišćenje naše
internet stranice, i to u cilju optimizacije ponude i prikaza informacija koje su
prilagođene Vašim interesovanjima. Ovi kolačići nam omogućavaju da Vas
automatski prepoznamo kada ponovo posetite našu internet stranicu. Ovi kolačići se
automatski brišu nakon 5 godina.
Većina pretraživača automatski prihvata kolačiće. Međutim, možete da podesite Vaš
pretraživač tako da se na Vašem računaru ne čuvaju kolačići ili da se uvek pojavljuje
poruka pre nego što se kreira novi kolačić. Ipak, potpuno onemogućavanje kolačića
može da znači da ne možete da koristite sve funkcije naše internet stranice.

Opšti Uslovi Korišćenja
2.9. Google analitika
Za potrebe prilagođavanja dizajna i stalnog poboljšavanja naših internet stranica,
koristimo takozvani Google Analytics – uslugu za veb analitiku koju pruža Google
Inc. („Google“). U tom kontekstu se kreiraju pseudonimizovani korisnički profili i
koriste se kolačići. Kolačići generišu sledeće informacije o vašem korišćenju ove
internet stranice:
– tip/verzija pretraživača,
– operativni sistem koji se koristi,

– referrer URL (prethodno posećena stranica),
– hostname računara sa kog se pristupa (IP adresa),
– vreme upita servera
Podaci se koriste za evaluaciju korišćenja naše internet stranice, za sastavljanje
izveštaja o aktivnostima na stranici i za pružanje drugih usluga vezanih za korišćenje
stranica i korišćenje interneta. Podaci se obrađuju u svrhu istraživanja tržišta i
prilagođavanja ovih internet stranica. IP adrese su anonimizovane, tako da nije
moguće utvrditi identitet (takozvani IP maskiranje). Ni pod kojim uslovima Vaša IP
adresa neće biti povezana sa drugim podacima Google-a
Više informacija o zaštiti podataka u vezi sa Google Analytics potražite na internet
stranici Google Analytics
2.10. Društvene mreže
Podatke na društvenim mrežama velikim delom obrađuje sam operater, i na taj deo
Pro-Cut ima ograničen uticaj.
Detaljnije informacije o obradi podataka od strane operatera platforma društvenih
mreža i o mogućnostima prigovora možete pronaći u njihovim pravilima o zaštiti
podataka:
Facebook: https://www.facebook.com/privacy/explanation
YouTube: https://policies.google.com/privacy?hl=sr&gl=rs
Instagram: https://help.instagram.com/519522125107875
Podatke prikupljene na društvenim mrežama obrađujemo u svrhu informisanja
potrošača o aktuelnim promocijama i ponudama, a u cilju interakcije i unapređenja
odnosa sa pratiocima.
Podake prikupljene na društvenim mrežama na osnovu pristanka- komentare, video
snimke, slike, lajkove…objavljuje operater. www.KafaShop.rs ih ne deli sa trećim
licima i zadržava pravo brisanja nezakonitih sadržaja, komentara mržnje, eksplicitni
sadržaj i podatke koji predstavljaju krivično delo.
Sa operaterom društvene mreže delom postoji odnos u skladu sa čl. 45 Zakona
(zajednička odgovornost):
Za metode web praćenja koje operater platforme društvene mreže omogućava,
operater i mi smo zajednički odgovorni. Web praćenje (webtracking) može pritom da
usledi i nezavisno od toga da li ste na platformu društvene mreže prijavljeni ili
registrovani. Kao što smo već napomenuli, nažalost samo ograničeno možemo da
utičemo na metode web praćenja operatera, na primer ne možemo da ih isključimo.
Pravni osnov za metode web praćenja je legitiman interes, koji se sastoji u tome da se
platforma društvene mreže i konkretna fan stranica (fan-page) optimizuju.

3. Ko ima pristup Vašim podacima?
Unutar naše kompanije, pristup podacima, koje ste nam stavili na raspolaganje, imaju
samo oni sektori kojima su isti neophodni za ispunjenje ugovornih ili zakonskih
obaveza ili u svrhu ispunjenja legitimnih interesa. U okviru ugovornog odnosa,
angažujemo i druge pružaoce usluga, koji mogu da dobiju pristup vašim ličnim

podacima. Pridržavanje propisa o zaštiti podataka o ličnosti se u ovim slučajevima
obezbeđuje ugovorom.
4. Koliko dugo čuvamo Vaše podatke?
Lične podatke čuvamo onoliko koliko je to neophodno za ispunjenje gore navedenih
svrha. Pri tome, vodimo računa o zakonskim obavezama čuvanja. Kriterijume za
period čuvanja podataka kreiramo u skladu sa svrhom, ali budući da se tehnička roba i
oprema za frizerske i kozmetičke salone ne kupuje svakodnevno, smatramo da je
period od 5 godina optimalan za postizanje marketinške svrhe, dok se podaci o
realizovanim kupovinama I kupcima čuvaju koliko je to predviđeno poreskim
propisima I propisima koji regulišu ugovor o prodaji.
5. Da li ste u obavezi da nam dostavite Vaše podatke?
U okviru našeg poslovnog odnosa u obavezi ste da nam dostavite one lične podatke,
koji su neophodni za započinjanje, sprovođenje i okončavanje ugovornog odnosa i za
ispunjenje obaveza koje su povezane sa tim, kao i za čije prikupljanje imamo
zakonsku obavezu ili imamo pravo na osnovu legitimnih interesa. Bez tih podataka,
po pravilu nećemo biti u mogućnosti da započnemo poslovni odnos sa vama.
6. Koja prava imate kao lice na koje se podaci odnose?
da Vam omogucimo pristup Vašim ličnim podacima, da odgovorimo za koje svrhe se
koriste podaci koji se tiču Vas, kao i da pristupite takvim ličnim podacima, da znate
svrhu obrade, kategorije Vaših ličnih podataka koje čuvamo, treće, strane ili
kategorije trećih strana sa kojima se vaši lični podaci dele, period tokom kog
zadržavamo podatke.
da zahtevate ispravku netačnih, pogrešno unetih i/ili zastarelih podataka;
da zatražite brisanje Vaših ličnih podataka ukoliko se obrada zasniva na Vašem
pristanku. Pristanak možete opozvati u svakom trenutku, tako što ćete se odjaviti na
način koji smo predvideli (slanjem poruke na određeni broj ili preko određenog linka)
kao i slanjem email poruke na mail adresu kafashop-rs@gmail.com . Ukoliko je
osnov zakon ili legitimni interes, ne možemo udovoljiti Vašem zahtevu za brisanjem
podataka;
da ograničite obradu Vaših podataka ukoliko smatrate da je obrada nezakonita, ako
ste istakli prigovor ili ako smatrate da www.KafaShop.rs-u više nisu potrebni Vaši
podaci;
da podnesete prigovor na način na koji obrađujemo Vaše podatke, čak i u slučajevima
kada nije sporno da podatke obrađujemo u skladu sa Zakonom;
da uputite pritužbu Povereniku za zaštitu podataka o ličnosti, u skladu sa Zakonom.
Za sva pitanja i zahteve u vezi sa obradom podataka o ličnosti možete da kontaktirate
naše Lice za zaštitu podataka o ličnosti. Kontakt email:kafashop.rs@gmail.com
7. Stupanje na snagu i izmene Politike privatnosti
Ova Politika stupa na snagu dana 01.10.2023. godine.
Politika privatnosti će biti predmet redovnih revizija, a svaku ažuriranu verziju ćemo
postaviti na ovu internet stranicu.

Opšti Uslovi Korišćenja internet sajta KAFASHOP®